Say whaaa?!

Excuse the hat hair but had to do it. Nominated by a co-worker… Lol donate to a great cause!! #als #icebucketchallenge. And also donate to #charitywater to help those in need of water while we do these water wasting challenges ๐Ÿ‘ alsa.org/donate and charitywater.org/donate Nominations: @mmnestea, @srckingglennyo, and Ranel ๐Ÿ˜ˆ lol

addicted-to-gubler:

of-werewolves-and-winchesters:

shylilfangirl:

taco-marco:

staff:

starting today all blogs without the following image will be deleted within 24 hours

image

iโ€™m not even afraid of deletion. i just want this image on my blog

this is my favorite so far

What the hell, Iโ€™ve seen loads of images but this is my favourite.

Lmao wtf

ouyangdan:

leggywillow:

truezodiacfact:

Moth pit

My reaction to this gif went from stone-faced “this is dumb” to full-on snickering gleefully in about fifteen seconds.

you can’t just drop shit like this on my dash i hurt myself laughing

ouyangdan:

leggywillow:

truezodiacfact:

Moth pit

My reaction to this gif went from stone-faced โ€œthis is dumbโ€ to full-on snickering gleefully in about fifteen seconds.

you canโ€™t just drop shit like this on my dash i hurt myself laughing

chubby-thighs:

aggravatedtranscription:

monobeartheater:

micdotcom:

Astronauts just found life in space, we kid you not

Russian cosmonauts have discovered something remarkable clinging to the outside of the International Space Station: living organisms.
“Results of the experiment are absolutely unique" | Follow micdotcom


yooooOOOOOOY OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HERE WE GO THERE IT IS HERE WE GOOOO IT ALL BEGINS HERE ITS HERE THIS IS IT THIS IS THE BEGINNING BRING ON MY MASS EFFECT FUTURE

OH YES


This amazes and terrifies me….

chubby-thighs:

aggravatedtranscription:

monobeartheater:

micdotcom:

Astronauts just found life in space, we kid you not

Russian cosmonauts have discovered something remarkable clinging to the outside of the International Space Station: living organisms.

โ€œResults of the experiment are absolutely unique" |ย Follow micdotcom

yooooOOOOOOY OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HERE WE GO THERE IT IS HERE WE GOOOO IT ALL BEGINS HERE ITS HERE THIS IS IT THIS IS THE BEGINNING BRING ON MY MASS EFFECT FUTURE

OH YES

This amazes and terrifies meโ€ฆ.

157,462 plays

prozdvoices:

said:

Looking for a challenge? Try singing Gee in your most manliest voice possible.

image

Challenge accepted.

docteryn:

drakeshairline:

tequilaandtiramisu:

A moment of silent for all those in retail this holiday season.

this cartoon works at target clearly

Black Friday instructions

My honey boo gave me lunch today ๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜ lol @ryanhoeppner #spam #filipinobreakfast

My honey boo gave me lunch today ๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜ lol @ryanhoeppner #spam #filipinobreakfast

All my enemies kneel before me and my unmatching armor haha ๐Ÿ˜‚ #kingdomsofamalur #kneelbeforeme #weirddeathpose

All my enemies kneel before me and my unmatching armor haha ๐Ÿ˜‚ #kingdomsofamalur #kneelbeforeme #weirddeathpose

Wtf. Are you okay bro? Lol ๐Ÿ˜‚ #kingdomsofamalur #glitch #ps3

deathbymorning:

eggsnogging:

in my senior drama class i had to play gordon ramsay for a film project but we could only film in school so we had to try to find a closed off room to use. the thing is the room wasnโ€™t exactly soundproof and apparently someone heard us and thatโ€™s the story of how the vice principal and four freshmen walked in on me wearing a chefโ€™s hat and yelling at my friend because her squid was so raw i could still hear it telling spongebob to fuck off

did you get an A